• Przechowalnia 0
  • Sprzedaję na Allegro
    Zobacz nasze aukcje na Allegro
    Szybki kontakt
    tel. 509-017-564
    tel. 600-115-300

    e-mail:
    sklep@hapikado.pl

    Napisz do nas!




      Znajdziesz nas:
      Producenci
      Szukaj

      Wpisz szukany produkt


      Wyszukiwanie zaawansowane
      Nowość

      Cosmo 4baby 2w1 wózek wielofunkcyjny

      1 549,00 zł

      Producent: 4 Baby
      Wysyłka:5 dni
      Produkt dostępny
      Waga:1.00 kg
      Sprawdź koszty wysyłki

      Koszty dostawy tego produktu

      Kolor:

      Ilość:

      Wózek Cosmo 2w1 4baby
      dostawa GRATIS
      torba do wózka GRATIS



      OPIS:
      - Prosty mechanizm składania i rozkładania jedną ręką
      - Regulowana rączka
      - Regulacja oparcia siedziska
      - Regulacja wysokości położenia siedziska, gondoli lub nosidełka
      - Możliwość zamontowania siedziska przodem lub tyłem do kierunku jazdy
      - Możliwość montażu gondoli
      - Możliwośc montażu nosidełka 4BABY Galax lub Maxi Cosi przy pomocy adapterów

      WYMIARY WÓZKA:
      Rozłożony: 58/78/105 cm
      Złożony: 58/88/40 cm
      Siedzisko: 34/23/46 cm
      Waga: 12,5 kg

      WYMIARY GONDOLI:
      Zewnętrzne: 43/85/62 cm
      Wewnętrzne: 33/77/22 cm
      Waga: 3,7 kg














        GRATIS DO WÓZKA DODAJEMY TORBĘ DO WÓZKA   
                                 
      Najczęściej zadawane pytania
      • JAK DŁUGO TRWA GWARANCJA? Wszystkie produkty 4baby są objęte pełną, 24-to miesięczną gwarancją producenta.
      • JAK DŁUGO TRWA PROCEDURA REKLAMACJI? Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z naprawą i transportem, nie przekracza na ogół 4-5 dni roboczych. Zgłoszenia nie wymagające wizyty produktu w serwisie a tylko np. wysłania części zamiennej to najczęściej 24-48 godzin.
      • ZEPSUŁA MI SIĘ PEWNA CZĘŚĆ W WÓZKU/FOTELIKU, CZY MOŻNA DOKUPIĆ USZKODZONE ELEMENTY I CZĘŚCI ZAMIENNE? Tak, większość popularnych części jest dostępna z katalogu 4baby. Jeżeli jakiejś części nie ma w katalogu, należy przesłać zapytanie dołączając zdjęcie uszkodzonego elementu na adres info@4baby.pl
      • ZAKUPIŁEM PRODUKT PRZEZ INTERNET, CZY W PRZYPADKU REKLAMACJI MUSZĘ GO ODESŁAĆ DO SKLEPU? Nie, reklamacje w większości przypadków są załatwiane w systemie door-to-door, więc można kontaktować się z naszym serwisem bezpośrednio w celu rozpoczęcia procedury reklamacji na adres info@4baby.pl Uszkodzony produkt zostanie odebrany od klienta a po rozpatrzeniu reklamacji dostarczony pod wskazany adres.
      • CO DZIEJE SIĘ W PRZYPADKU REKLAMACJI, KTÓREJ PRZYCZYNA WYNIKA Z WINY UŻYTKOWNIKA? W przypadku reklamacji nieuzasadnionych, czyli spowodowanych innymi czynnikami niż wady produktu, zawsze kontaktujemy się z klientem, ponieważ procedura może zakończyć się na dwa sposoby. Zgodnie z decyzją zgłaszającego, możemy dokonać odpłatnej naprawy uszkodzenia lub odesłać produkt w takim stanie, w jakim do nas trafił. W przypadku reklamacji bezpodstawnej, koszty transportu ponosi zgłaszający, bez względu na sposób przeprowadzenia procedury.
      Akceptuję
      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.