www.hapikado.pl - wózki Espiro, Baby Design, Euro-Cart, EasyGo, Prampol, 4baby, Prampol, Dorjan, Caretero

0,00 zł

Cosmo 4baby 3w1 wózek wielofunkcyjny

1 795,00 zł

Producent: 4 Baby
Wysyłka:5 dni
Produkt dostępny
Waga:1.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Kolor:

Ilość:szt.

Wózek Cosmo 3w1 4baby
gondola+spacerówka+fotelik
dostawa GRATIS
torba do wózka GRATIS



Wózek Cosmo 3w1 4baby

Na zestaw Cosmo 3w1 składa się Cosmo 2w1 + fotelik Galax + adaptery Galax.
Można też zamówić adaptery do fotelika Maxi Cosi zamiast do fotelika Galax - proszę o umieszczenie takiej informacji w uwagach zamówienia.

OPIS:
- Prosty mechanizm składania i rozkładania jedną ręką
- Regulowana rączka
- Regulacja oparcia siedziska
- Regulacja wysokości położenia siedziska, gondoli lub nosidełka
- Możliwość zamontowania siedziska przodem lub tyłem do kierunku jazdy
- Możliwość montażu gondoli
- Możliwośc montażu nosidełka 4BABY Galax lub Maxi Cosi przy pomocy adapterów

WYMIARY WÓZKA:
Rozłożony: 58/78/105 cm
Złożony: 58/88/40 cm
Siedzisko: 34/23/46 cm
Średnica kół: 19 cm przednie, 28 cm tylne
Waga: 12,5 kg

WYMIARY GONDOLI:
Zewnętrzne: 43/85/62 cm
Wewnętrzne: 33/77/22 cm
Waga: 3,7 kg

WYMIARY FOTELIKA:
Zewnętrzne: 45/41/67 cm
Siedzisko: 26/70 cm
Waga:: 4,0 kgOPIS:

- Prosty mechanizm składania i rozkładania jedną ręką
- Regulowana rączka
- Regulacja oparcia siedziska
- Regulacja wysokości położenia siedziska, gondoli lub nosidełka
- Możliwość zamontowania siedziska przodem lub tyłem do kierunku jazdy
- Możliwość montażu gondoli
- Możliwośc montażu nosidełka 4BABY Galax lub Maxi Cosi przy pomocy adapterów


                    


   











  GRATIS DO WÓZKA DODAJEMY TORBĘ DO WÓZKA   
                           
Najczęściej zadawane pytania
  • JAK DŁUGO TRWA GWARANCJA? Wszystkie produkty 4baby są objęte pełną, 24-to miesięczną gwarancją producenta.
  • JAK DŁUGO TRWA PROCEDURA REKLAMACJI? Czas rozpatrzenia reklamacji, wraz z naprawą i transportem, nie przekracza na ogół 4-5 dni roboczych. Zgłoszenia nie wymagające wizyty produktu w serwisie a tylko np. wysłania części zamiennej to najczęściej 24-48 godzin.
  • ZEPSUŁA MI SIĘ PEWNA CZĘŚĆ W WÓZKU/FOTELIKU, CZY MOŻNA DOKUPIĆ USZKODZONE ELEMENTY I CZĘŚCI ZAMIENNE? Tak, większość popularnych części jest dostępna z katalogu 4baby. Jeżeli jakiejś części nie ma w katalogu, należy przesłać zapytanie dołączając zdjęcie uszkodzonego elementu na adres info@4baby.pl
  • ZAKUPIŁEM PRODUKT PRZEZ INTERNET, CZY W PRZYPADKU REKLAMACJI MUSZĘ GO ODESŁAĆ DO SKLEPU? Nie, reklamacje w większości przypadków są załatwiane w systemie door-to-door, więc można kontaktować się z naszym serwisem bezpośrednio w celu rozpoczęcia procedury reklamacji na adres info@4baby.pl Uszkodzony produkt zostanie odebrany od klienta a po rozpatrzeniu reklamacji dostarczony pod wskazany adres.
  • CO DZIEJE SIĘ W PRZYPADKU REKLAMACJI, KTÓREJ PRZYCZYNA WYNIKA Z WINY UŻYTKOWNIKA? W przypadku reklamacji nieuzasadnionych, czyli spowodowanych innymi czynnikami niż wady produktu, zawsze kontaktujemy się z klientem, ponieważ procedura może zakończyć się na dwa sposoby. Zgodnie z decyzją zgłaszającego, możemy dokonać odpłatnej naprawy uszkodzenia lub odesłać produkt w takim stanie, w jakim do nas trafił. W przypadku reklamacji bezpodstawnej, koszty transportu ponosi zgłaszający, bez względu na sposób przeprowadzenia procedury.
SklepyWWW
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.